úterý | 8:00 – 17:30 | Mimo úřední hodiny po osobní domluvě na tel. 313 578 871 nebo 724 189 478 |
čtvrtek | 8:00 – 17:00 | Mimo úřední hodiny po osobní domluvě na tel. 313 578 871 nebo 724 189 478 |
Úřední hodiny
úterý | 08:00 - 17:00 |
čtvrtek | 08:00 - 17:00 |
Žádost o poskytnutí informace se podává
Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.
Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.
pro úhradu nákladů podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím,
zákona č. 123/1998 Sb. o právu na informace o životním prostředí a podle Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679
Obec Milostín stanoví
v souladu s § 5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění, ve spojení s § 17 tohoto zákona, s nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, s § 10 odst. 3 a 4 zákona č. 123/1998 Sb. o právu
na informace o životním prostředí, s článkem 12 odst. 5 Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679
a na základě § 102 odst. 3 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění, tento sazebník úhrad
za poskytování informací:
čl. I.
Náklady na pořízení kopií
1. Za pořízení jedné černobílé kopie formátu A4:
a) jednostranná ................................................................ 2 Kč
b) oboustranná ................................................................ 4 Kč
2. Za tisk na černobílé tiskárně (formát A4, jednostranný) jedna stránka 3 Kč
3. Za pořízení skenu či fotografie do souboru jedné stránky do velikosti A4 při skenování a do velikosti A3 při fotografování včetně úpravy k odeslání …………………..…….5 Kč
4. Za poskytnutí kopie nebo tisku v jiném formátu nebo barvě bude účtována skutečná cena za pořízení kopie u komerčního poskytovatele kopírovacích služeb, kterou obec za pořízení kopie nebo tisku bude u tohoto poskytovatele povinna uhradit.
5. V případě informací obsažených v publikacích a tiskovinách vydávaných obcí se výše úhrady stanoví ve výši ceny za příslušný výtisk, poskytuje-li se informace formou prodeje tohoto výtisku.
čl. II.
Náklady na opatření technických nosičů dat
1. 1 ks CD ................................................................................... 10 Kč
2. 1 ks DVD ................................................................................ 20 Kč
3. Pokud žadatel poskytne vlastní technický nosič dat, na který bude možné požadované informace zaznamenat, nebude úhrada tohoto nákladu uplatňována.
čl. III.
Náklady na odeslání informací žadateli
1. Náklady na poštovní služby budou vyčísleny dle ceníku České pošty s. p., případně jiného poskytovatele poštovní služby. Náklady na balné se stanoví paušální částkou 20,- Kč za jednu poštovní zásilku.
2. V případě osobního odběru požadovaných informací nebude úhrada nákladů na odeslání informací žadateli uplatňována.
čl. IV.
Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledání informací
1. V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací se úhrada požaduje za vyhledávání delší než 1 hodina. Úhrada za hodinu vyhledávání jedním pracovníkem je 250,- Kč, započítává se každých i započatých 30 minut. Úhrada je odvozena od ročních nákladů na platy zaměstnanců obce, kteří se mohou podílet na vyhledávání informací, podle schváleného rozpočtu pro rok 2019. V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací více pracovníky bude úhrada dána součtem doby připadající na každého pracovníka.
2. Vzniknou-li při mimořádně rozsáhlém vyhledání informací jiné osobní náklady, nezbytné k vyhledání informace (např. náklady na jízdné na odlehlé pracoviště), budou účtovány na základě individuální kalkulace.
3. Do vyhledávání se zahrne s ohledem na konkrétnost formulace žádosti pouze vyhledání, ve kterém dokumentu se požadovaná informace nachází (např. v evidenci, spisové službě), vyhledání samotného dokumentu (např. ve spisovně, v počítači), vyhledání požadovaných informací v dokumentu, přenesení informací do sdělení žadateli (výpisem nebo kopírováním v počítači). Omezeně lze zahrnout čas nutný na anonymizaci chráněných údajů. Ostatní činnosti spojené s vyřízením žádosti, včetně právního posouzení, se nezapočítávají. Nezapočte se ani čas kopírování listinných dokumentů, který je již vyjádřen jednotkovou sazbou za kopii.
čl. V.
Ostatní ustanovení
1. Celková výše úhrady je součtem jednotlivých nákladů spojených s poskytnutím požadovaných informací. Do celkové výše 50,- Kč nebude úhrada požadována, pokud žadatel nepodal po dobu jednoho měsíce od podání předchozí žádosti další žádost.
2. Z důvodu hodných zvláštního zřetele může starosta obce od úhrady nákladů zcela nebo zčásti upustit na základě žádosti žadatele.
3. Žadatel může úhradu provést buď v hotovosti v pokladně obecního úřadu v úředních hodinách nebo převodem na bankovní účet obce zveřejněný zde urad-obce/povinne-informace/ v bodu 5.
4. Tento sazebník se stanoví na období 2019 -2022.
5. Sazebník byl schválen usnesením zastupitelstva obce č. 7/2019 ze dne 12.3.2019
V Milostíně dne 12.3.2019
Jiří Pešek, starosta obce
Obec Milostín v této době nemá uzavřenu žádnou licenci ani výhradní licenci podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
1. odpověď Poskytnutá odpověď na žádost z 31.10.2024 (veřejné osvětlení) Typ: PDF dokument, Velikost: 134.73 kB
1. odpověď InfZ 2021001 internet anonymiz.pdf (155.21 kB)
1. odpověď InfZ 2020001 AMA sro Liberec.pdf (142.05 kB)
žádost z 20.10.2020 zadost z 20102020.pdf (17.34 kB) - odpověď zadost z 20.10.2020.pdf (143.35 kB) KUSK_VV_infoZ 240_2020.pdf (122.9 kB)
1. odpověď AMA sro Liberec InfZ2019001.pdf (232.68 kB)
2. odpověď infoZ2019002.pdf (207.09 kB)
3. odpověď odp 231_2019 InfZ2019003 anonymiz.pdf (312.01 kB)
4. odpověď odp 257_2019 InfZ 2019004.pdf (213.1 kB)
1. Žadatel žádal o písemné doložení "položkového rozpisu rozpočtu na rok 2018 pro obec Milostín" a doložení příjmů a nákladů za rok 2017 též v rozsahu položkového rozpisu - obě informace byly žadateli poskytnuty - a) rozpis schval rozp 2018 a Vykaz Fin2_12 za rok 2017
2. Žadatel žádal o bližší odůvodnění vybraných položek z rozpočtu za rok 2017 - informace byla žadateli poskytnuta - viz zde ke stažení a přílohy zde ke stažení
3. Žadatel podal žádost zde ke stažení , žádost byla zamítnuta zde ke stažení, žadatel se odvolal zde ke stažení, odvolání bylo zamítnuto zde ke stažení.
4. Žádost zde ke stažení, informace žadateli byla poskytnuta.
5. Žádost zde ke stažení, odpověď zde ke stažení.
6. Žádost zde ke stažení, odpověď zde ke stažení a příloha zde ke stažení
1. žadatel žádal o položkový rozpočet roku 2016 a 2017 - informace žadateli poskytnuta - viz úřední deska-sekce "Rozpočet" - Výkaz Fin 2.12 příloha Závěrečného účtu 2016 urad-obce/uredni-deska/zaverecny-ucet-obce-milostin-za-rok-2016-26698.html?kshowback=1776 a 2017 urad-obce/uredni-deska/zaverecny-ucet-obce-milostin-za-rok-2017-26750.html?kshowback=1776
2. žadatel žádal o sdělení jména příjemců odměn, jejich důvod a částku - 2017_2 anonymiz.pdf (110.52 kB)
3. odpověď 2017_3.pdf (129.56 kB)
4. odpověď 2017_4 odp odpady.pdf (92.35 kB)
5. žádost + odpověď 2017_5 CMS.pdf (159.53 kB)
6. odpověď 2017_6.pdf (97.57 kB)
7. odpověď 2017_7.pdf (97.84 kB)
8. odpověď 2017_8.pdf (99.88 kB)
9. odpověď 2017_9.pdf (94.38 kB)
Svátek má Emanuel
Zítra má svátek Dita