Navigace

Obsah

Sazebník úhrad za poskytování informací

Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.

Ceník úhrad za poskytování informací od 1.7.2016

dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím v platném znění

Schváleno starostou obce Jiřím Peškem dne 29.6.2016

 

 

 

Sazebník úhrad za poskytování informací

dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím v platném znění


1.      Pořízení kopií a tisků

·        vztahuje se na velikost originálu:

A4/1

(jednostranně)

černá

2,- Kč

barevná

11,- Kč

A4/2

(oboustranně)

černá

4,- Kč

barevná

19,- Kč

 

 

·        za poskytnutí kopie nebo tisku v jiném formátu bude účtována skutečná cena za pořízení kopie u komerčního poskytovatele kopírovacích služeb, kterou Obec Milostín za pořízení kopie bude u tohoto poskytovatele povinna uhradit;

·        skenování

A4/1

(jednostranně)

2,- Kč

A4/2

(oboustranně)

4,- Kč

 

2.      Opatření technických nosičů

 1 ks CD

7,- Kč

 1 ks DVD

7,- Kč

 

Pokud žadatel poskytne vlastní technický nosič dat, na který bude možné požadované informace zaznamenat, nebude úhrada tohoto nákladu uplatňována.

3.      Odeslání informací žadateli a balné

Náklady na poštovní služby se účtují dle platných tarifů České pošty, s. p.

·        listovní zásilky na dobírku/doporučené

·        balíkové zásilky na dobírku/doporučené

·        jiné

Balné bude účtováno dle skutečných nákladů na desky, karton, balící papír a podobně.

4.      Mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací

V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání se stanoví sazba úhrady za každou i započatou hodinu jedním zaměstnancem ve výši 130,- Kč. V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací více zaměstnanci bude úhrada dána součtem částek připadajících na každého zaměstnance.

 

Celková výše úhrady je dána součtem jednotlivých nákladů spojených s poskytnutím požadovaných informací. Jestliže celková výše úhrady nákladů nepřesáhne 30,- Kč nebude úhrada požadována.

Žadatel o informaci bude (v případě, kdy poskytovatel informace požaduje úhradu) předem seznámen s touto skutečností a přesnou výší úhrady za zpracování jeho žádosti o informaci, dle požadovaného rozsahu.